Danske Roccamore lancerer en limited-edition sko kollektion inspireret af HBO Originals Serie The White Lotus 

 Danske Roccamore lancerer en limited-edition sko kollektion inspireret af HBO Originals Serie The White Lotus 

januar 13, 2025 Slået fra Af Roskilde Nyt

 I en smuk fusion af high fashion og underholdning præsenterer det danske skobrand Roccamore stolt The White Lotus x Roccamore-kollektionen. Kollektionen er skabt i samarbejde med Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP) og består af 8 limited-edition skodesigns, der er inspireret af den kommende tredje sæson af HBO Originals Series The White Lotus, som har premiere den 17. februar på Max. 

Inspireret af seriens karakterer, handling og eksotiske lokationer afspejler hver sko en unik stemning og stil. Fra sofistikerede silhuetter til levende farvepaletter fremhæver kollektionen både Roccamores håndlavede kvalitet og The White Lotus’ unikke fortællestil. Med seriens kærlighed til drama og mystik som omdrejningspunkt lanceres hver sko i kun 80 eksemplarer, hvor hvert par er nummereret og leveres i en specialdesignet skoæske. 

Roccamores CEO, Frederikke Antonie Schmidt, udtaler om samarbejdet: “Dette samarbejde med Warner Bros. Discovery Global Consumer Products giver os mulighed for at skubbe grænserne for kreativitet og blande kunsten af skomageri med den fantastiske fortælling fra The White Lotus. Hver sko er mere end blot et fashion statement – det er et samleobjekt, der fanger ånden og magien i en af mine egne favoritserier.” 

Den eksklusive The White Lotus x Roccamore-kollektion vil være tilgængelig i alle Roccamore-butikker samt på Roccamore.com fra den 16. februar 2025. 

Om Roccamore Roccamore er kendt for at kombinere stil og komfort i deres eksklusive sko, som er håndlavet i Italien. Skoene er udstyret med specialdesignede indlægssåler, der er videnskabeligt valideret af Hvidovre Hospital. Brandet, grundlagt af Frederikke Antonie Schmidt i 2015, hylder kvinder, der står stærkt og tager deres plads i verden. 

Om Warner Bros. Discovery Global Consumer Products: 

Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), en del af Warner Bros. Discovery’s Revenue & Strategy-division, bringer virksomhedens stærke portefølje af underholdningsbrands og franchises ind i fansenes hverdag over hele verden. WBDGCP samarbejder med førende licenshavere globalt om prisvindende legetøj, mode, boligindretning og udgivelsesprogrammer inspireret af de største franchises fra Warner Bros.’ film-, tv-, animations- og spilstudier, HBO, Discovery, DC, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim og meget mere. Med innovative globale licens- og merchandising programmer, detail initiativer og salgsfremmende partnerskaber er WBDGCP en af de førende organisationer inden for licens og detailhandel i verden.